علم و فناوری و IT
علم و فناوری و IT
خبرهای روز تکنولوژی
قالب وبلاگ

این دوربین کوچک و سبک ، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD در ابعاد 720×1280 پیکسل و با سرعت‌ 30 فریم بر ثانیه؛ به مدت 1 ساعت روی حافظه‌ داخلی 4 گیگابایت خود را دارد. این دوربین فیلمبرداری کوچک به راحتی و با استفاده از پلاگ داخلی USB بدون نیاز به کابل USB به رایانه برای شارژ باتری و انتقال فیلم‌های گرفته شده متصل می‌شود. بدنه‌ این دوربین از پلاستیک براق ساخته شده است که به راحتی اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. بنابراین اگر از جمله‌ افرادی هستید که حساسیت بالایی روی این موضوع دارید، همواره باید با یک دستمال در حال تمیز کردن دوربین خود باشید.
 

اما به‌رغم این سطح براق، دستگاه در هنگام در دست‌گیری اصلا لغزنده نیست و به راحتی در کف دست جای می‌گیرد. به نظر می‌رسد که بدنه تا حدودی در برابر آب مقاومت داشته باشد، به این معنی که گاهی اوقات اگر در هنگام بارندگی متوسط هم در حال فیلمبرداری بودید مشکلی پیش نمی‌آید. با این حال آب زیاد مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری می‌تواند به خرابی آن منجر شود. با قطر 4/ 2 اینچ، نمایشگر دوربین Flip mino HD نه‌تنها کوچک، بلکه کاملا بند انگشتی است. اسپیکرها هم در دو طرف نمایشگر قرار گرفته‌اند و واقعیت این است که با وجود ابعادی که دارند به خوبی از وظیفه‌ پخش صدا بر می‌آیند.
 

به هر صورت همانطور نیز که گفتیم، بهترین ویژگی‌های این دوربین، ارزان‌قیمت بودن، سبک و کوچک بودن و توانایی ضبط ویدئویی HD آن است. شما به راحتی می‌توانید در هر جایی این دوربین را در جیب خود داشته باشید و حتی بدون اینکه نگران خراب شدن یا از دست دادن آن باشید (به‌دلیل احتمال کم شکستن بر اثر ضربه و قیمت ارزان) mino HD را به دسته‌ دوچرخه‌ خود یا هرجای دیگری نصب کنید.
 

به طور کلی، ابعاد بسیار کوچک و وزن خیلی کم، توانایی فیلمبرداری بسیار باکیفیت 720p HD، کاربری بسیار ساده، قیمت ارزان، شارژدهی خیلی خوب، بدنه مستحکم و... از نقاط قوت و عدم تجهیز به جک هدفون 3/5 میلی‌متری و عدم توانایی عکاسی از نقاط ضعف این دوربین است. این دستگاه با قیمتی حدود 83 تا 88 هزار تومان به بازار داخلی عرضه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, ] [ 15:25 ] [ متین فرشاد ] [ ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و فناوری و IT و آدرس technology.it.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 8
بازدید کل : 13628
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1